cokbilmismom tamamdanolmuss bende hiç sevemedim hele başlıklar yarım kalmış konunun sonunu okumak için illa içine girmek gerekiyor falan. Umarım eski haline döner
uykusuzanne872 tamamdanolmuss önceden aktif günlük girerdim bu uygulama bana iyi gelirdi şimdi reklamlardan girmek dahi istemiyorum. Temada değişmiş iyice kötü olmuş 😞
Nikita tamamdanolmuss bence güzel olmuş. Sürekli başa saran aynı başlıklar oluyordu. Bu ondan daha iyi hissettiriyor.
Tugcebb tamamdanolmuss ay bende hiç alışamadım. Baktım yazanda yok, dedim bir beni rahatsız etti heralde. Uzun başlıkların tamamı gözükmüyor birde bazen anlaşılmıyor içerik. Sevemedim
Nikita tamamdanolmuss tam olarak hangisi başınızı ağrıtıyor? Renkli yazılar mı? Bence siyah olsa daha iyi olurdu
beybitolat tamamdanolmuss daha önceden iğrenç olmuş dediğimde bana nefret dolu olduğum söylendi kurucu tarafından ama bu pembeli beyazlı olunca hepten iğrenç olmuş gerçekten hahshshhshs
tamamdanolmuss Nikita renkli ve puntosunun küçük olması. Benim astigmat ve miyopum var bana hiç iyi gelmedi