uykutulumu canim Benim bebeğim de tipki senin dediğin gibiydi ve 14 günlük olduk geceleri artik en azından acıkınca aglayip 5 10 dk emiyor. Bende ilk basta sagip verdim bazen de kucuk cay bardaginda icirdiler. Annem nedense hep mamaci o yuzden bazi zamanlar mama da verdik ama cok şükür suanlik memeden vazgeçmedi ve ilk basta sütüm cok cok azdi ve manuel pompayla saga saga uclari acildi az da olsa artti. Ben avent natural biberon kullaniyorum anne memesine en yakin biberonmus. Sana nacizane tavsiyem Bazen ayikken emzir geceleri sütünü sag yetmezse mamayla destekle. Rabbim yardımcımız olsun 🤲🏻❤