Bal_prenses Başına gelen var mı acaba böyle birşey kuzenim bugün doğum yaptı ama bebeği yoğun bakımda kalbinde doğumsal bir anomali olduğu söylenmiş.
GirayinAslisi Bal_prenses kucuk oğlumda anne karnında kalbinde delik gorulmustu oyle de doğdu sonrasinda kendiliğinden kapanmıştı bizde bu durum yaşanmıştı
acemianne3 GirayinAslisi senin dediğin her bebekte oluyor kuzum genel olarak kalbinde anomali durumu farklı muhtemelen
acemianne3 Bal_prenses onun için yoğun bakıma almazlar. Benim kızım da da ufurme var her bebekte olurmuş ciddi bişi değil büyüdükçe geçer o
GirayinAslisi Bal_prenses yok olmadi sanirim bizdeki yaygın bi durummuş kontrol şartıyla gondermislerdi
Bal_prenses acemianne3 net bir bilgi de yok sadece bu söylenmiş bugün net birşey öğreneceğiz inşallah