elara Bebeğim bugün 40 günlük oldu fakat uyumuyor 18.00 dan 23.30 a kadar uyutmaya çalıştık anca uyudu. Göğsümde yada kucakta uyuyor fakat yatağa bıraktığım an uyanıyor. Gazı yok, anne sütü+mama alıyor. Böyle olan var mı? Öneri lazım :(
asyarslan60 elara çok normal bizimki de öyleydi aç da değildi altı temiz ama uyumuyordu hatta nasıl uyumaz yenidoğan bebek uyur diyordum uyku saatlerini kaçırmayın Ben sırf uyusun diye kucağımda uyutuyordum
jalepone elara benimkisi de böyleydi çözümüz yüz üstü yatağa koymakta buldum öyle uyutuyorum asla sırt üstü uyumuyor
elara asyarslan60 bende aynısını yapıyorum kucağımda uyutuyorum ama ne evi süpürebiliyorum ne yemek yapabiliyorum ne de duşş…. Ne zaman düzen oluşur acaba
milenamavi Bebegim tam 20 günlük aynı şekilde dun 7 den gece 11 e kadar uyutmaya çalıştık uyumayınca kundak yaptim uyudu çözümü buldum sandim az önce yine kundak yaptim kendini çözmeye çalışıyordu kucağımda uyutup koydum ins uzun uyur ilk bebegim böyle değildi uykusu çok iyiydi
elara asyarslan60 mentalim 4 aylık olana kadar ne durumda olur acaba 🤣 onun uykuları yok benimde yok 😭
elara jalepone daha çok küçük diye korkuyorum yüzüstü uzmanlar yatırmayın diyorlar ani çocuk ölümü riski var diye çevremdeki herkeste yatır olmaz bişey diyor
jalepone elara açıkçası bende korkuyorum bazen gömüyor yüzünü izliyorum ne yapıyor diye düzeltiyor bir yerden sonra . Mwcbhren yatırıyorum sırt üstü asla uyumuyor
elara jalepone bende artık mecburen yatırıyorum yüzüstü. Aynı şekilde izledim sıkılınca kafasını sağa sola çeviriyor. Bunu görünce rahatladım 🥹
Urassmom34 elara o dönemlerde benimki de öyleydi hep kucağımda uyumak isterdi ben de hiç geri çevirmedim. Biraz zaman geçince keşke kucağımda uyusa diye özlemiştim çok güzeldi😂 istiyorsa uyusun babasının da kucağına yatır hatta geçecek ama merak etme
nurozerr elara bizim bu durum 1 ay sürdü ve ben bir tek benim çocuğum böyle sanıp kahroluyordum o yorgunluk üzerine psikolojim çok bozulmuştu ama bu durum çok normalmiş keşke o zaman bilseydim kendimi bu kadar yıpratmasaydım. Odada saatlerce uğraşmayı bırakırdım. Belki sizin daha bile kısa sürer ki inşallah öyle olur. Biz şöyle çözüm bulmuştuk. Uyumaıdğında akşam yürüyüşe çıkardık kanguru ile mesela eşim devralırdı artık öyle uyutup eve gelip yatırırdık
elara nurozerr nurozerr çoğu konuda “ bizde değil herkeste aynıymış” diyeceğiz galiba 😁 sağ olsunlar sağlıklı olsunlar