emmly almanyadayım çalışan anneler için 4 aylıkta başlıyorlar 1-2 yaşında başlayan bile var şuan kızım 1 yaşında kreşe kayıt ettirmem gerek 3 yıl bile bekleniyor hamileyim Ağustosta doğum olucak birine 2,5 yaşında birinide 3,5 yaşında başlatırım ikiside aynı anda gitsinler beraber olsunlar