asmin1824 Aynı durumdayız. Ben de 20 aydır neredeyse hiç destek görmedim. Yeni yeni, çok nadir de olsa annemler bazen 1 günlüğüne götürüyor, o kadar.
Sana naçizane tavsiyem, evi biraz boş verip kızını işlere dahil etmeye çalışman. Ben öyle yapıyorum. Mesela odasında çöp varsa “Hadi çöpleri atalım.” diyorum, çamaşırları makineye attırıyorum, oyuncaklarını toplatıyorum, dolap kapaklarını kapattırıyorum. Tabii mükemmel olmuyor ama en azından hem oyalanıyor hem de bana biraz nefes aldırıyor.
Benim kızım da aynı şekilde sürekli bir şeyler dökmek, dağıtmak istiyor. Hatta daha 5 dakika önce süt içerken gözümün önünde döktü. Bazen ne kadar yorucu olduğunu çok iyi anlıyorum. Ama onları küçük küçük işlere dahil edince hem kendilerini önemli hissediyorlar hem de yük biraz olsun hafifliyor.
Umarım senin için de zamanla biraz daha kolaylaşır. 🌸