Cnprtk benim bebeğim dört ay on.gunluk.bebegim çok az emdi sütüm azdı sahip verdim sonra bazı sebeblerden dolayı bı sure sagamadim mamaya devam ediyorum dört ayina girdiginde geri babynin pirinç unu maması var onu veriyorum birde evde elma püresi bazen veriyorum bence kimseyi dinleme herkes yok altı ay ina kadar verme falan diyolar ama içinden nasıl gelirsa öyle yap bazen bir yemek kaşığı dolduracak kadar yoğurt veriyorum sen millet herşeyi söylüyor eskiden sanki bu formül mamalar mı varmış pirinç unu süt karistirip veriyorlarmis illa anne sütü diye söyleyenler var yoksa ne yapsın bir anne istwrkwni bebeğine en sagliklisini en yararlı sini vwrsin ama yoksa yapacak birşey yok