sebur Kızlar hep görüyorum anneler alt üst pijama filan dikiyorlar çok ta zor değil gibi. Çok güzel şeyler çıkıyor ortaya dikiş makinesi bilgim var kullanabiliyorum sizce denesem mi bence mantıklı mı yoksa hazır mı satın alsam 🫠😅
cokbilmismom sebur deneyin ne kaybedersiniz kiii dikiş bilginiz varsa her türlü yaparsınız zaten çok kolay evdeki bir kıyafetten kalıp çıkartın dikiş payı verin iki cm dikin beli lastik tamamdır 🤩 üst zorlayabilir belki biraz. Bu arada en önemlisi kumaş seçmek eğer akacağınız malzemeler hazıri ile aynı tutacaksa değmez
SevimliHayaletCasper sebur annem dikiyor çocuklarıma. Parça kumaş satanlar var pazarlarda. Parçası 20 tl 30 tl falan onlardan alır pijama takımı, tişort, don atlet, tayt falan dikiyor hep.
sebur simseklivekalpli ayy insallah bilen biri çıkar çok güzel çıkıyor ortaya . Olmadı ya Allah bismillah diyip dikecem en fazla ne olabilir😅😂
sebur cokbilmismom yani😂 bel lastik olayını pek çözemedim onuda çözücem videolar izleyeyim. Bence hazır ile aynı tutabilir kumaşlarda pahali
uraskoom sebur kayınvalidem dikiyor 🥰 bana ve oğluma aynı kumaştan gömlek dikti , oğluma eşofman takımı dikti , görümceme tulum ve blazer ceket dikti , kendine pijama takımı birkaç elbise hepsi de hazır alınmış gibi çok güzel 🫠