Havalar ısındı malum her gün parktayız artık. Leş gibi oluyor haliyle kızımda. Her gün yıkıyorum şampuanda kullanıyorum çünkü toz toprak içinde oluyor. Cildine, saçına zarar olmaz mı yaa? Sizler ne düşünüyorsunuz ya da değişik bi fikri olan var mı? Şampuan kullanmayayım diyorum ama o kara kara bacakları geçmezki..