mrrv3 neseozgun evet ınsallah çabucak alışırız bızde evet oğlum var bıtane 2 yaşında umarım onun ıcın de güzel vakıt gecırebılecegı ortam olur ☺️
neseozgun mrrv3 mrrv3 ay Allah bağışlasın, bence en güzel yer çünkü küçük ve mesela birkaç parkı var sadece ı bile yetiyor tamamen çocuklu aileler çocuklar orada hepsi kaynaşıyor oynuyor hiç sıkılmaz yalnız kalmaz
mrrv3 neseozgun yaaa ınsallah dedıgınız gıbı olur küçük sehır olmasını sevdım ınsallah alısırm çabucak, oğlum ıcın de ıyı olur sosyallesır çünkü suan bulundugum yerde yaşıt ı gectım çocuk bıle görmüyor sıkılıyor o yüzden ıyı gelır ona ınsallah Bartın ☺️
neseozgun mrrv3 evet çok zor en azından sıkılmaz burada çocuk cafeleri de çok orada da baya düzgün insanların olduğu çocukların eğlendiği yerler gelince inşallah tarif ederim size ☺️
mrrv3 neseozgun Yaaa çok Iyımıs tabı ınsallah geldıgımız zaman oyle yerler hakkında bılgı alırım sızden de ☺️