Ben 2 sene 9 ay diş teli takılı durdu sonrasında ic taraftan dişler kaymaması icin tel takuldı sürekli tel takılması lazım pahalı da şefffaf plaga gectım bozulmayı engelliyor bozulma esnasında düzeltiyor , herhangibi acıma vs durumu yok normal birsey