ygzemre bende de dogumdam sonra ense üstünde sac derisinde kepeklenme göz kapağında ve boyunda pul pul dokulme kızarıklık ve kaşıntı var. Dr krem yazdı kulladim sut verdiğim için bebeğimin vücunda küçük kirmizi kabarcık cikti bırakmak zorunda kaldım. Dr stresten olduğunu söyledi İnşallah bu durumu yaşayan kim varsa iyileşir çünkü kasintisi ve görüntüsü artık beni stres yapmaya başladı. Özellikle boyundaki çok canımı sıkıyor gören tuhaf tuhaf bakıyor