İyi akşamlar, 13 aylık oğlum var bu gün sabahtan hiç bir şeyi yoktu, öğlene doğru ishal şeklinde 3 kere kaka yaptı muzdu pirinçti akşama doğru biraz toparladık ama geceye doğru bi huysuzlandı, boyun kulak arkası ateşi 37 civarında ama inliyor ilk defa böyle görüyorum, ilk bebeğim elleri özellikle ayakları baya sıcak. Öksürük, burun akıntısı ve hırlama yok. Ateş düşürücü vermek istemedim ateşi çok yok diye ama inlemesi beni şüpheye düşürdü. Başına gelen var mı? Diş böyle bir şey yapar mı?