Anneler oğlum 10 ay 23 günlük çok memnuniyetsiz sürekli ağlayan mızmızlanan bir bebek çok yıpratıcı yaşadığım şey, kolikti yerini mızmızlık aldı sinirli de bir bebek istediği olmayınca oturuyorsa ellerini bacaklarına vurarak ağlıyor yataktaysa kendini geriye atıyor emerken sinirlendiyse memeyi bırakıp bırakıp ağlıyor eşim şehirler arası çalışıyor şu an evde gidince ne yapacağım diye düşünüyorum gerçekten sabah oluyor akşam olmak bilmiyor dışarda mutlu ama sürekli dışarı da çıkılmıyor evim yokuşun tepesinde bunlara yine çare bulunur ama bu ağlama işini ne yapacağım bilmiyorum böyle olup büyüdükçe sakinleşen düzene giren var mı anneliğin tadını çıkarmaya çalışsam da kendimi hep onu oyalamaya sakinleştirmeye çalışırken buluyorum