Merhabalar 3 hafta önce emzirmeyi bıraktım ama aşırı düşkünleşti bu böyle mi olacak sürekli kucakta ağlama krizleri o kadar yoruldum ki emerken düşkün sanırdım 10 katına çıktı ağlaması bağımlığı. Şöyle bıraktık ilk önce gündüz emmeleri sonra gece o sırada sen büyüdün meme acıdı okula gideceksin diye istedi sonra kendi dedi büyüdüm acıdı diye 23 aylık bu arada. Ne yazık ki ağlak bi bebek oldu herşeye ağlıyor herşeye uykusundan uyanınca özellikle. Sizlerde nasıl alıştı nasıl yol izlediniz