durugoktugg Ebrarrrr o hastanede çalışan bir arkadaşım tavsiye etmişti çevresinde yaptıranlar olmuş memnun kalmışlar banada önerdi oğlum 4 aylık düşünüyorum ama netleşmedim henüz
sedaceyhan Ebrarrrr biz 3,5 aylıkken Pursaklar devlet hastanesi genel cerrahi Aylin hanımda sünnet olduk.Lokal anestezi ile sünnet olduk çok memnun kaldık.Aylin hanım sünnet konusunda çok iyidir bilginiz olsun🥰
Ebrarrrr durugoktugg hangi doktoru tavsiye etti acaba biz üroloji erkan özdemirden randevu aldık ama nasıl bilmiyorum