rabiacrc gece daha az sana daha yağlı süt çıkar. Yani şöyle düşün bebek gündüz 1 bardak alırken akşam kahve fincanı alır. Ama ikiside aynı tokluğu sağlar. Göğüs yumuşaması vs etkilemez.
Akşam bebişkoların kotası doluyor.
Bagırsaklar günc içinde çalışıyor. Gece en yüksek noktaya çıkıyor. E gün içinde gördükleri herşeyi beyin kaydediyor. Keşfederken yoruluyor. Buda gece huzursuz olup daha çok temas (meme) istemesine neden oluyor 🤗💗💗
Tamamen gelişimsel. Öte yandan bunlar anneler için yorucu aman bebişin bir noktada sağlıklı olduğunu gösterir. Senin yorulmaman için uyanıklık süresi takip etmeni öneririm 🌸