Dün başımıza ne yazik ki talihsiz bir kaza geldi, oğlumu yoldaki bir dükkanın disinda bulunan bir priz elektrik çarptı hastanede durum adli vaka olarak bildirildi. Dünden beri kimse bizimle iletişime geçmedi polis mi bizi arıyor bizim mi gitmemiz gerekiyor elimizde sadece düzenlenen belgeler var