PapatyaMom_ 10 aylık bebek için 2 saatte bir emmesi bana biraz fazla geldi ama tabii ben doktor değilim. Bizim doktorumuz 1 yaşına doğru artık ek gıdaya daha fazla yer vermemizi söylemişti. Gün içinde mamayı azalta azalta sadece ek gıda almaya başladı, şu anda 12 aylık ve sadece yatarken mama içiyor, komple kahvaltı-öğle yemeği-ara öğün-akşam yemeği yiyor. Ek gıdaya başladığımızda sürekli öğürüyordu, hiçbir şey yapmıyordu ama dediğim gibi mamayı azaltınca ek gıdaya yöneldi şu anda maşallahı var. Doktora danıştınız mı siz de?