kızlar merhaba 10 aylık oğlum 2-3 gündür hasta geniz akıntısı var haliyle burnu tıkalı balgamlı öksürük vs. neyse dün gece yanıma aldım yattık bi baktım gece yerde emekleyerek ayak ucumuza gitmiş ve yerde ağlıyordu yüz üstü, kucağıma aldık ağzında hafif kanlar vardı yüksek ihtimalle dişi yanağını dudağını çizdi, dişlerde sıkıntı vs yok. kusma vs olmadı gözlemledim ettim ama içim rahat değil tabiki her şey normal gidiyor sadece hastalandığından beri biraz durgun ama korkuyorum yinede düşme kaynaklı mı diye