hira0502 krhn2 ben çalışıyorum canım ama kızım 3bucuk yaşında tam gün kreşe gidiyor. Bugün sabah 8de başladım sadece toplam 3 saat mola verdim. Kitabı daha şimdi kapattım uyuyacağım. Çok zor ama imkansız değil hiçbir zaman. İnşallah yapacağız bu sınavı ve istediğimiz mesleklere kavuşacağız 😍
Aklimideliricem BongomyaPrensi bugun benden mola çocuklarla öğlen 4 saat uyumuşuz bunlar gece geç uyur ahshdjsjdjdjd
BongomyaPrensi kabakcekirdegi nerdesin şuan 😁 Ben ağır ağır gidiyorum unutmamak için ilk üniteyi bitirdim şükür 💃
Aklimideliricem BongomyaPrensi hahaha anca uyurlar gerçekten 😂 normalde 9.30da uyuyolar şimdi hala aktifler dfkdksjkf
BongomyaPrensi Aklimideliricem bende 4 saat uyusam gündüz şuan uyuyamam haklılar 🤣 akıl parası olsun sana hchsjddjdj gündüz yatirmamak lazım 4 yaş üstünü, yetişkinler dahil hahahsb
BongomyaPrensi kabakcekirdegi yazarak çalışıyorum ben vatandaşlığı video ders notu almadım çalıştığım günde 3 video götürüyorum. Yoksa bitmiyor ama Allah’tan uzun konular değil birde Esra hocadan dinliyorsan her ünite bitimine 1 soru çözüm videosu eklemiş onları izleyince oturuyor bilgi unuttuğunu hatırlıyorsun orda bir nevi genel tekrar oluyor videolar bitince ara ara dönüp soru çözüm videolarından tekrar yapılabilir 💃 Ben sevdim bu dersi ya 😃 ama çok bilgi içeriyor 🙊
BongomyaPrensi kabakcekirdegi tarihte Ahmet karakuza tekrar videoları çekmiş onlari dinliyorum soru çözüyorum hemen ardından ama tabi önce deneme çözüp eksiklerimi görüyorum hangi konu eksikse ona göre o konuya çalışıyorum. Birde şunun çok faydasını gördüm mesela yemek yaparken falan eskiden dizi açardım dizi izlerdim şimdi dizi niyetine coğrafya tekrar videlarini açıyorum 😂😂 çok faydası oluyor böyle çoğu şey kafamda kalıyor engin Eraydından dinledim normalde ama genel tekrarı Mehmet eğitden yapıyorum böylelikle
krhn2 BongomyaPrensi çocuğum 1,5 yaşında sabah hiç fırsat vermiyor o uyuduğunda ise sadece video izleyebiliyorum tekrar yapmaya vakit kalmıyor çıkmazın içindeyim bir düzen kuramadım
BongomyaPrensi krhn2 tekrarları bulaşık yıkarken çamaşır katlarken, veya çocuğunuzu uyuturken izleyin Çocuğunuzu akşam erken uyutup bi kaç saat öyle de çalışabilirsiniz
ss_um_ 2 aylık bebekle ben 😂😂 tabi doğana kadar çalıştım şimdi tekrar etmeye çalışıyorum günde 1 saat anca bakabiliyorum artık. İlk girdiğimde yorumlarda bebeğimi uyuttum ders çalışıyorum diyen ablalara gülerdim şimdi onlardan oldum 😂😂😂
BongomyaPrensi ss_um_ emzirirken video dinleyebilirsin tekrar videolarını, beben uyuyunca da soru çözümü yaparsın günlük plan yap kendine uymaya çalış plana