cakebabe bu durumda antibiyotiği kafanıza göre kesmemenizi öneririm. her döküntü alerji anlamına gelmez. kızıl hastalığı salgını var şuan mesela o da böyle döküntü yüksek ateş yapıyor ve antibiyotiksiz geçmiyor, antibiyotik kullanılmadığı takdirde de iç organalra ciddi zarar verebiliyor. durumu doktorunuza danışmanızı tavsiye ederim. ama düşmeyen şiddetli yüksek ateş tek başına enfeksiyon varlığına işaret ettiği için, eğer alerjiden şüpheleniyor olsa bile doktor antibiyotiği tamamen kesmek yerine farklı bir türe geçebilir.