mrscakir zeynnns benim kızım 4030 gr doğmuştu 2 aylıkken 5700 kiloydu çok güzel diyordu doktorumuz. Sizinde hemen hemen bizim gibi bence gayet güzel maşallah 💕
zynpee zeynnns çocuk doktorunuz muayene sürecinde ay kilo boy takibini daha net yapar. Ama sadece kilo olarak bakılırsa iyi gibi duruyor fakat bu yorum tıbbı bir kanı değil. Kilo üzerinden yorumdan öteye gitmez. :) bebişinizi sağlıkla büyütün