Minikcikler00 gizememre yaptım klasik yumurta peynir onlardan yedim yapamadığım dukan birasını hazırladım yine 😅😅 şuanlık iyi gidiyorum iş yaparken birkaç saat termal şortumu giyip yaptım olacak bişeyler
LezizeNine gizememre maşallah canım çok sevindim senin adına inşallah yakında 70leri de görürsün ♥️ ben de evde atayım adımları en azından yarısını 😂