yildiz49_ gizememre bende diyetisyene gidiyordum. bayram öncesi randevu iptal oldu bayramdan sonra gel dediler. tabi ben bu süreçte hiç dikkat etmedim. simdi hıc yüzüm yok gitmeye
LadyGaddar gizememre Tebrik ederim diyet postunu gördüm bu azimle daha cok incelirsin maşallah Kolay gelsin azminin dvmini diliyorum 🌼
ftmylm gizememre tebrik ederim inşallah sağlıcakla hedefine ulaşırsın sabırla sağlıkla verilen kilo kolay kolay geri gelmiyor