İstatistikler iyidir…
adm 40+0 suni ile doğurdum. Başlatmasak daha geleceği yoktu. 15 günde geç döllenmeydi🫠
adm ilk kızım 40 haftalık ikinci kızım 37 haftalık 🥹🥰
adm 40+0 39+5 40+1 Biraz uzun oldu 🤣
adm 40+6 da
adm 42+0 😂
kucukgel1nn Normal doğum mu acaba ve nerede doğum yaptınız
adm 37+2 🩵 41+2💕
36+1 💜 35+6💜
39+3 ama mınıcıkti güzel kızım 💕❤
adm 37+0 ❤️
adm ilki 39+5 İkizlerimi 31 haftalık
adm 38+4 de doğdu oğlum 🩵
adm 38+0🧡
adm 40+2 ☺️
adm 38+6 37+1 38+0
adm 41+1🐣
adm tam 41. Haftaya girmiştim yada bir gün vardı 41e
35+2 🥰
adm 35+0 da doğdu güzel kızım 🌸