GezginPaNDa fuda arkadaşımın oğlu da böyleydi sinirlenince kafasını yerlere vuruyordu. 3 yaşına kadar devam etti bu davranışı. arkadaşım çocuğa bir şey olmasından korktuğu için bütün yerleri halıfleksi kaplattı Çünkü özellikle halının olmadığı yerde kafasını vuruyordu
metomom fuda benimki 11-12 aylıkken yapıyordu açıyor ağlıyor hala yapıyordu sonra unuttu çeşit çeşit şeyler çıkartıp unutuyorlar
Esmprsege fuda 2 yaşa doğru bitiyor korkma aynı şeyi bende sormuştum o dönemlerde dönemsel bişey geçicek
beybilimeybili fuda benim kızım da o aylarda her sinirlendiğinde kendini yere atıp kafasını yere vururdu. Başlarda çok engellemeye çalıştım, dikkatini dağıtmak için uğraştım, kızdım da çoğu zaman ama faydası olmamıştı. En sonunda tepkisiz kalmakta buldum çareyi. Şimdi birkaç aydir yapmıyor çünkü canının aciyacagini öğrendi 21 aylık şuan.
turkkahvesiggg ya benim kuzenlerim 5-6 yaşındalardı belkş daha fazla hala yapıyorlarlardı ve bir şey yoktu yani anlamsız bazıları kendisini sakinleştiriyor diyordu ama bence alışkanlığa dönmemesi en iyisi
fuda turkkahvesiggg evet önemli olan alışkanlığa dönmemesi ve farklı bir şeyin işareti olmaması. Burda nasıl tepki vereceğim onu da bilmiyorum kızıyorum yine yapıyor görmezden geliyorum yine yapıyor
Anneoldum35 Benım oglumda yapıyordu cogu cocuk da yaparmıs hatta cogu erkek cocuk cok sonra ogrendım.2,5 yası bıraz gecınce bıttı bı anda rahst olun
Retzja Yeni huylar ediniyor. Sinir, inat, heyecan anlarında daha çok yaparlar. O sırada hiç bir tepki vermeden, jest ya da mimik yapmadan hayır diyin, uzatmadan. Devam ettiği süre boyunca da görünmez olun. Dikkat çekmediğini anlayınca vazgeçecektir.
babyisleeping fuda 12-13-14 aylıkken falan yapıyordu benim oğlumda. Sinirlenince falan kafasına vuruyordu sürekli. Şuan 16 aylık yaklaşık 1 aydır unutmuş durumda yapmıyor inşallah geri gelmez 🫢 siz tepki vermeyin görmezden gelin bir süre sonra unutur, benim oğlum yapma dedikçe daha çok gözümün içine bakarak yapıyordu