queen352 patlakprezervatif Teşekkürler açıklamanız için. Hamilelikte bile en nadir şeyler beni bulduğu için ben 3 doz özel olanıda yaptırdım 😅🫣
patlakprezervatif queen352 rica ederim ne demek 😊. Ben de risk almak istemediğim için menenjit aşılarını tamamladım.
gzdlgz yenilmezzz rota kesinlikle yapılmalı bence şimdi çocuğuma menenjit ve menengok aşısı yaptıracağım hatta
mavideniz96 yenilmezzz tabii ki yaptırmalısınız sormanıza bile gerek yok kafa karışıklığından kurtulun bebeğinizin tüm aşılarını yaptırın hepsi çok ciddi hastalıklar
yesimvera Urassmom34 biz zaten kendimiz eczaneden aldık 3200 civarıydı evet 1. Dozu yaptık her hangi bir yan etkisi olmadı sadece bebeğim ⅘ gün arayla kakasını yapardı aşıdan sonra aynı gün ve ertesi günü kakasını yaptı o kadar oda ishal değildi her zaman yaptığı şekildeydi
Urassmom34 yesimvera iyi bari arkadaşımın çocuğu ishal olmuş da merak ettim. Hiç de yaptırmak istemiyorum ama rota atlatanları görünce de çok korkuyorum. Doktor rotada 24 saatte 70-80 kakalı bez oluyor dedi
yesimvera Urassmom34 öyle olsa bile sonrası önemli hastaneye yarmak veya ağır geçirmekten daha iyi değil mi
yesimvera Urassmom34 evet cidden ablam oğluna yaktı yaptı kızına yaptıramamıştı arada çok fark var imkanı olanlar kesinlikle yaptırmalı bence. Ve aynı şekilde arkadaşım da bir çocuğuna yapmış diğerine yapmamış yine arada fark var
Urassmom34 yesimvera ay ikisinin de 2 çocuğu rota mı oldu😔 bu kadar yaygın olduğunu bilmiyordum ya. Benim çevremdekiler çok geziyor ondan oldu falan sanıyordum
yesimvera Urassmom34 ishal kusma olunca sıvı kaybı Buda kilo kaybı yapar ve toparlanması biraz uzun sürüyormuş
sedaakl01 barismom merhabalar bende geç kalmıştım bebeğim şu an 15 aylık 14 ün içindeyken çocuk doktoruna gittim bana aşı takvimi söyledi ona göre yaptırdım tek doz şeklinde olduk sende sormalisin canim cocuk doktoruna o bilgilendirir
yenilmezzz ahfjpeoejdn zaten fikir almak için soruyorum Ayrıca devletin aşılarını zaten yaptırdım şu zamana kadar hepimiz birer Anneyiz fikir alış verişi yapıyoruz ki toplumda malesef bir sürü dedıkodu yayıldığı için, anneler ister istemez tedirgin yinede yorumunuz için teşekkür ederim.
3520 yenilmezzz Aşı yaptırdım ve o halde rota oldu , korkunç bi süreçti aşı olmasa düşünemiyorum bile hastaneye yatacak duruma gelir çocuk, kesinlikle yaptırmalısın
metekaanmomm yenilmezzz yaptırın derim, komşunun oğlu okuldan rota kapmış, beş gün hastanede yattı, ölümden döndü Allah korusun. Çocuğun yüzü kaşık kadar kaldı, günlerce perişan oldu annesi, böyle önemli bir hastalığı ihmal etmemek gerekiyor