Ya canım Kadınlar. Bebeğim 7 aylık oldu. 4 gündür bana yapışık. Onu bir saniye bile yalnız bırakamıyorum. Hatta bugün durum öyle bir hal aldı ki uyumuyor bile onu bırakacam diye. Ne yapmalıyım ? Bugünler geçecek mi düzelecek mi ? Var mı bu durumda olan