Bebem 4 buçuk aylık bir aydır kafayı yicem zaten öyle gürül gürül saçım yoktu şimdi resmen açıldı kenarlardan… evin her yeri saç günde üç kere süpürüyorum delirmek üzereyim… doğum sonrası saç dökülmesine mezoterapi tedavisi iyi geliyor mu kızlar? Yaptıran var mı?? Epey bütçe ayırmak gereken bir tedavi boşu boşuna para dökmek istemiyorum