ertana Hanımlar normalde adet gecikmesi yaşamayan biriyim. 3 günlük gecikme yaşadım kan testim ve gebelik testi negatif gösteriyo ama hala adet olmadım. Bu şekilde bir durum yaşayıp sonradan hamilelik haberi alan var mı?🤦🏻♀️