5 ay 18 günlük bebeğim var, 4 buçuk aydan bu yana yüzüstü dönmeyi öğrendi, uyanıkken yapıyordu, şimdi ise uyku esnasında kendini döndürmeye çalışıyor, döndüremeyince ağlamaya başlıyor ve uyanıyor.. 1 buçuk haftadır uykularımız berbat olmaya başladı.. tekrar uykuya döndüremiyorum, illa dönmeye çalışıyor, bazen dönüyor, geri dönemeyince de ağlıyor, ben yardımcı oluyorum o zaman.. bu nasıl bişey, uykusuzluktan zombi gibi oldum artık 🤦🏼♀️