Merhabalar, bugün doktor kontrolümüz vardı. Bebeğim 3 Ay 15 günlük kilo alımını çok az buldu. Meme + Mama kullanalım dedi. Günde 4 kez 90 cc ver dedi. Sormayı unuttum. Emzirip üstüne mi vermeliyim, yoksa bir emzirme bir mama olarak mı gitmeliyim?
Bir de bir yandan emzirirken bir yandan diğer memeden sağıp biberon ile versem süt üretimine zararı olur mu sizce?