hazal3421 zamanla geçiyor bizde de vardı bi ara. ben şey yaptım oyun oynarken beraber zamanla uzaklaştım yanından birlikte oyun oynarken mesela zamanla yapa yapa kendi kendine oynama süresi arttı , çok oyunlarına müdahale etmedim giderken yanından da haber veriyordum annecim mutfağa gidip geleceğim diye ayrılık kaygısı yaşıyor olabilir belki de.. böyle böyle tek başına oynamaya başlıyorlar benim oğlumun kardeşi olmadığı için Yanlız o şekilde oynamaya çok alıştı