sinem22 3 aylık bebeğim var kahvaltı hazırlayamıyorum biraz kilo da vermem lazım ama kahvaltı yiyemiyorum bugun dün akşamdan kalan makarnayı yedim mesela sizler ne yapıyorsunuz akşamdan mı hazırlıyorsunuz veya başka yaptığınız şeyler var mı
3kedili2bebekli sinem22 ya eşim hazirliyor ya çocuklarla ilgileniyor o şekilde hallediyoruz eğer öyle bir imkan yoksa yulaf bowl falan yapabilirsiniz işte yulaf lapası içine meyve kuruyemiş vs hem daha tok tutar hemde besleyici
umos_ sinem22 ben artık mecbur kanguruya koyuyorum atak haftasındayız sürekli kucak istiyo gezmek istiyo öyle ya mutfakta atıştırıyorum ya da onunla hazırlayıp oyalarken yiyorum.
Mom_87 sinem22 kanguruda ya da ana kucağına koyup hazırlamayı deneyebilirsiniz eline de bir çıngırak verirseniz 10 dk oyalanır
barismom sinem22 ana kucağına koyardım eline bi şeyler verirdim sohbet ede ede yapardım ben canım 11 aylık şimdide bütün mutfağı indiriyor ben hazırlarken önce ona yediriyorum sonra kendim az kucakta az yerde görmediği şeyleri veriyorum hep oyalanıyor odaları geziyor şimdi bunuda ilerisi için yazdım 🥰
sinem22 3kedili2bebekli Geçenlerde akşamdan hazırlayıp dolaba koydum dediğiniz gibi yulaf yaptım ama her gün her gün yemek mide bulandırıyor
umos_ Mom_87 sinem22 kesinlikle bende öyle yapıyorum kafasını da tutuyo artık çok sabit olmasada. Kanguruda öne doğru bakıcak, arada hopla zıpla şarkı söyle aynadan baktır ellerini tut işe yarıyo brn rvde öylr yürüyorum o bile hoşuna gidiyo
monica50 sinem22 o haftalarda ben de ya geceden yulaf yapıyodum ya da elektrikli ana kucağına koyup mutfağa yanıma alıyodum konuşa konuşa hazırlıyodum sofrayı kurunca da uyutuyodum uyanana kadar kahvaltımı yapıyodum çoğunlukla
Retzja Kucağınızdayken yumurta haşlayıp biraz zeytin biraz peynir ekleyin tabağınıza, ayaküstü atıştırın. Ben kahvaltı yapmayı hiç sevmem, ama yapmam gerektiği zamanlarda smoothie yapıyordum. Ayaküstü içiyordum.
surprizbebe sinem22 ana kucağı ile sandalyenin üstüne koyardım gerekli önlemleri alarak. Bana bakarken hazırlardım kendime bişeyler. Sonra salona geçerdik beraber. Köşe takımım var benim koltuğun köşesine oyun halısına yatırırdım kızımı. Oyun halısında biraz oyalanırdı ben de o arada sabah haberleri eşliğinde yerdim kahvaltımı🙃 tabi her zaman bir olmuyor yani kucağımda tutarak da yediğimi bilirim. 20 aylık olmak üzere şimdi. Ek gıdaya başlayıp kahvaltıya geçtiğimizden beri de onunla beraber yaparım kahvaltımı. Hiç sonraya bırakmam