Rabia_annesi Kızlar merhaba kızım 3,5 yaşında bazen günde 1 ya da 2 kere beraber oturuyoruz mesela ya da oyuncak oynuyor bişey yapıyor birden ağlamaya başlıyor bu günde bazen 1 kere ya da 2 kere oluyor neden olabilirki yanıma geliyor ağlıyor
balkizlar Rabia_annesi konuşmuyor mu kızınıza sordunuz mu… duyguları konuşuyor musunuz tanıyor mu… ne hissettin neden ağladın diye sorabilirsiniz