Menis123 Selam kızlar 4 yaşında bi çocuk için sabahtan akşama kadar kreşte olması yorucu olur mu? Gönderen anneler yazar mısınız? Yuvam İstanbul’a yazdırdım çıkarsa oraya gidicek çıkmazsa başka yere bakıcam sabah 7.30 akşam 5 veya 6 da çıkması zorlar mı? Çalışan anneyim büyükler ilgileniyor anneanne babannne ama gidip almaları herrhğn zor olabilir gibi bilemedim
GezginPaNDa Menis123 Ben de çalışıyorum üç buçuk yaşında kreşe verdim 8.30 16.00 şeklinde fakat sınıf arkadaşları 8 -5.30 geliyorlardı Herhangi bir sorun yaşamadılar
zynpee Menis123 Allah yardımcınız olsun, çalışan anneler için çok zor denklemler. 4 yaş çocuk için süreç saat çok uzun ve yıpratıcı olabilir. Ama gitmesi onun için iyi olur okula adaptasyon farklı kişiler hayata alışma anlamında güzel bir şey. Servis seçeneği uygun olursa en azından çıkış için bir kaç saatliğine anneanne/babaanne evine gidebilir. Tabi lokasyon ve trafikte geçecek zaman da İstanbul için önemli bir unsur. Servis seçeneği mümkün ise olabilir. Ya da aile yakınlarınızdan birine yakın bir kreş seçilebilir varsa. En azından alabilir bir şey olduğunda hemen gidebilir yanına
Asyaveannesi04 Menis123 Bende çalışan anneyim ve çalıştığım kamu kurumunun kreşine gidiyor kızım sabah 9 akşam 5, bütün gün oynuyor, kahvaltı, öğlen yemeği, ikindi atıştırmalığı
baykuskiz_ Menis123 2 yasindan beri 8 bucuk 4 bucuk gidiyorlar.. 4 bucukta aldigimda erken aldin bizi diye isyan bile ediyorlar 😅
Menis123 zynpee Allah razı olsun. Kreş yakın yürüme mesafesi zor olmazsa onlar için sabah ben bırakırım öğleden sonra da alırlar diye düşünüyorum artık bakalım