Dün niyet ettim diyete başladım (73.40 kg ile) bebeğim 6 aylık oluyor aynı zamamda emziriyorum gün içerisinde de 15 20 dk zumba yapmaya çalışıyorum bebekle ne kadar olursa 🤭bu süreçte güzel tavsiyelerinizi bekliyorum🙏🏻 bu motivasyon postu olsun birbirimize destek olalım güzel anneler 🌸