Burcu1101 Kızlar selam son 1 haftadır kızımın bezleri çok doku değil. Anne sütü alıyor şuanda. Sütümde çok ama nedenini anlamadım/ başka ne sebep olabilir. Yani 4kez bez değiştiriyorum 2 si çok dolu oluyor
Misskokulum Burcu1101 çok dolu 2 bez yeterli sanki bizimki de 5 buçuk aylık 3 kere değişiyorum çok çok dolu degil
Burcu1101 Misskokulum önceden böyle değildide insan tedirgin oluyo acaba doymuyormu diye. Ama bu ayda doymasa ortalıgı yıkar uyumaz dimi ya. Bizimki gayet güzel uyuyor şimdilik
Annisss Misskokulum 3 kere çok az değil mi biz 14 aykigiz 4 kere rahat doli cis alıyorum üstüne bide kaka 2 kere
bebek-kaya Benim kızımda altı buçuk aylık çişli bez sayımız çok azaldı daha çok kaka yapıyor.Doktorumuz önceden çişli bez sayısı önemli diyordu şimdi kakayı soruyor ben de anlamadım ek gıdayla alakalı sanırım
Denizeslemm Aynı durum bizdede var günde 3 bez fln alıyorum ama kızım ağlamıyo huzursuz da değil ztn artık ek gıdaya da geçecek mama vermek istemiyorum
Misskokulum [silindi] kuzum hic bir sey anlamadım ki 3-ay 11 günlükken kendi doktorumuz 6 buçuk kilo dedi 4.ay asisinda ebe 7 kilo dedi 5 ay kontrolünde başka dr a gittik 6800 dedi 2 ayda 300 gr mi almış yanı çok üzülüyorum😔
Misskokulum [silindi] askım tamam hadi diyelim sağlık ocağı yanlış tarttı 3 ay 11 günlükken doktor 6.500 dedi 5. Ayda başka dr 6800 dedi 2 ayda nasıl 300 gr almış aklım almıyor 😤