banauygun Oğlumu yazdırdım 1 aylık 8 ders ilk derse girdik sonra 19 Mayıs’a denk geldi kapalıydı salon sonra bir kez girdik bayrama denk geldi 2 gün de ordan 3 dersimiz girmedigimiz halde o günlere denk geldiği için girmiş olarak göstermiş dedim bunun bilgisini verseydiniz ben bayramdan sonra yazdirirdim dedim resmi tatil bizlik bişey değil bende burda çalışan antrenörlere ücret ödüyorum felan filan çok sinirlendim açıkçası normal mi bu şekilde mi olur normali
parla__ banauygun bence normal değil ,salon kapalı ders almadım bu bnm sorumluluğunda değil. Dersten sayılmalı. Bilgisi olan varsa ust
cokbilmismom banauygun aşırı saçma nasıl Hak yiyor insanlar göz göre göre ya siz dersin parasını ödemişsiniz ders günleri tatil günlerine getirilir mi hiç tamamen onların hatası baskın olun ve şikayet edeceğinizi söyleyin ben peşini bırakmazdım ki
Gultepes35 banauygun öyle bir şey olması imkansız. Kesinlikle şikayet edeceğinizi söyleyin. Sizin sebep olduğunuz bir devamsızlık değil. Açık olsalardı giderdiniz yani.
parla__ banauygun chat gpt ye sorun Sanırım ders hakkınız yanmaması gerekir. Kesin bilgi ile gidin talep edin. Bn olsam şikayet ederdim çimlere filan eğer yaptıkları kesin hatalı ise ogrendikten sonra
banauygun cokbilmismom diğer üyeler bu duruma ses çıkarmıyor bende baya konuştum girmedim 3 ders almadik diyorum resmi tatillerde bu şekilde diyor en son çıktım laf anlamıyor
banauygun parla__ konuştuk çıktım konu kapandı bende bu durumu kabul etmiş oldum o gün ordan çıkınca şimdi gidip nasıl bir konuşma yapabilirim fikriniz var mı o gün sinirden çıktım öyle sonradan da geri donmedim
banauygun Gultepes35 ben özellikle sordum öğünler yarın ders var mı açık olur feln devamsızlık olmasın diye bana resmi tatil şu günde salonumuz hizmete devam edecek diye mesaj attı
GezginPaNDa banauygun geri dönün durumu kabul etmediğinizi söyleyin atıyorum 4 dersinz yanındaysa En azından 2 dersi daha telafi etsinler
defnealeyna08 Bu ne saçmalık öyle şey olur mu? Hakkınızdı o dersler. Yanmaz yani yanamaz hakkınızı arayın
Mavigokyuzu banauygun ücreti nasıl ödediniz elden mi, kartla mı? Ne zaman ödediniz? Jimnastik kursuna gidilen günler belli değil mi? Örneğin pazartesi ve cuma gibi. Bir de elinizde bir sözleşme vs var mı ? Kursa haftada 2 gün olarak anlaşıp o 2 günü siz mi seçiyordunuz?
Mariposa banauygun hayir normal degil seans satin aliyorsunuz, gün degil, ama tabi bunu en basta detayli konusmus olmak gerekiyordu
banauygun Mavigokyuzu kayıt oldum elden verdim ücretini ertesi gün ders için gittik salı Perşembe günleri elimde sözleşme yok imzalayıp onlara verdim ama orda resmi günlerde kapalı maddesi varmidyi yokmuydu bilmiyorum sabit salı Perşembe biz secmiyoruz günleri
Mavigokyuzu banauygun sabit ise Salı ve perşembe günü olduğu sıkıntı olmaz, zaten incelendiğinde o yaş grubu için Salı ve perşembe öğrenci alımı olduğu belli, sadece keşke ödemeden sonra bir fatura, makbuz filan alsaymışsınız.
Mom_87 banauygun öyle şey olmaz. Bu bir değil iki değil 3 ders. Antrenörün tatil parasını mı ödiycem diyin. Alakası yok.
metekaanmomm banauygun hiç normal değil, tatilde olan haklarınızı sonraki zamanda yaptırmaları gerekir, her yerde durum boyledir. Sizin paranızın üstüne yatmaya çalışmışlar