mmoz Kızlar bebeğim iki aylık sürekli aynı kısır döngü emzirir altını değiştir birazcık oyna gazini çıkar uyut o uyurken hızlıca ev işi yemek hallet 20 dakikalık yemek oluyor sana 5 saat zaten. Sormak istediğim şey şu emzirdi karnı tok ama hâlâ mızıldanıyor mesela bırakıp gidip işlerinizi yapıyor musunuz yoksa hep başında mısınız ben bırakamıyorum ve çok bunaldım bu durumdan bırakmalı mıyım gidip bir kahve içerken bir televizyon izlemeli miyim mesela
cokbilmismom mmoz bebek mizirdarken oturup tv izlemem zaten biz 2 yaşa kadar hiç tv açmadık yanında. Ama evin işini yemeği falan yapmaya caliisyordum tabi ki avazı çıktığı kadar ağlamıyorsa 😂 ana kucağına koy yanına ona oyunlar yap dansa et gülücükler at vs öyle oyalamaya çalış. Bizde anakucagi çok iş görmüştü. Yada piyanolu oyun halısı ala onunla oynamaya çalışır bakar
3kedili2bebekli mmoz mizirdarken bırakmıyorum ama kendi halinde duruyorsa bırakıyorum TV izlemiyordum bebelerim küçükken hala izlemiyorum alışkanlık kaldı ama kahvemi içiyordum hala iciyorum 3. Çocuğum su an uyanık hepsi bebem 24 günlük su an beşiğinde uykuya geçer muhtemelen emdi gazı çıktı onu izliyorum telefondan ikizlerim de 2.5 yaş yemek yiyorlar bende soğuk bir içecek için balkona çıktım çıkmışken camasirda astım 😂 kendi halinde duran bebeğe dokunmayın dursun kısaca
defnennannesi mmoz 8 aylık bizde dipdipeyiz bende çok bunaldım ne zaman kendi halinde oynarsyarak bırakabilcez tek
mmoz cokbilmismom anakucağı da var piyanolu matta var hepsini yapıyorum ama kendimle de olmak istiyorum odada bırakıp gidemiyorum mesela bırakabilmeli miyim acaba😀
belcatanaltan sadece mızıldanırsa bırakıyorum ama çığlığı koparınca mecburen yine yapışıyoruz birbirimize hatta kanguru anakucağıyla önüme takıp işlerimi öyle yapabiliyorum. televizyon açmayalı aylar oldu. müge anlı’ya hasret kaldım😂
flowersssss mmoz bacım tuvalete gidemiyorum. Eşim vardiyalı çalışıyor. Mesela bu hafta gece çalışıyo gündüz uyuyo. Az önce adamı uyandırdım 2 dk bak tuvalete gitcem diye. Asla bırakamıyorum. Yani mesela yanımda anakucağı vs koyup yemek falanda yapamıyorum. Kucağımdan inmiyo çünkü
mmoz flowersssss kaç aylıktı seninki peki ben pek kucağq almıyorum aslında.Anakucağını mutfapa alıp 1-2 kwre yanında yemek yaptım ama fırına atınxa onu mutfaktan öıkardım kokuya maruz kalmasın diye.Bilmiyorum daha oturmdı bize düzen bakalım
cokbilmismom mmoz yani bence gozunuzun önümden ayırmamalısınızz😳 eşiniz gelince ona emanet edip kendinizle öyle kalabilirsiniz
3kedili2bebekli mmoz amin 😂 bende yorgunum ya yapacak bir şey yok ama akışına bıraktım gidiyoruz bakalım😂
cizgilidefter mmoz hep başındayım hep kucağımda slingte gündüz. Altını değiştirdikten sonra duruyorsa 10 dk o zaman diş fırçala, saç tarama vs yapıyorum gerçekten
mmoz cokbilmismom kamers var odasında ama zaten ayıramıyorum ki adam akıllı uyumuyor kendime vaktim yok
uykuseveruykusuzanne mmoz bence böyle küçükken tv falan açabilirsiniz. Büyüyünce zaten maruz kalmasın diye hiç açılmıyor. Yüzünü tv ye çevirmeyin siz açın bakın bence. Ben de ekran karşıtıyım ama küçükken açıyordum. Yüzünü ekrana çevirmiyordum. Şimdi bile açmazsanız ileride çok bunalırsınız. Kahvenizi yapın. Tv yi açın. Onu da ana kucağına koyun mesela. Çığlık çığlığa ağlamazsa sıkıntı yok
accountant mmoz 9 aylık hala hep başındayım şuan emekliyor ayağa kalkıyor tek bıraktığımda hep bir tehlikenin başında yakalıyorum. o dönemde de elimde Puset evin içinde öyle geziyordum ben nerde o orda o halde bile 1 aylıkken gözümün önünde düştü tek bırakmayın çok küçük
GezginPaNDa mmoz Eşim işten gelince bir saati ona bırakıp odada kafa dinliyordum ya da yemek temizlik yaparken çocuksuz bir ortam terapi gibi geliyordu ama eşim evde yokken hiç yalnız bırakmadım eşim evde yokken yemek ve Temizlikte yapmadım bu süreç 2 yaşına kadar böyle sürdü