Kızlar Biraz uzun oldu kusura bakmayın şimdiden sizden akıl istiyorum eşim askeri personel normalde yozgatlıyız ama tekirdağ’dayız işinden dolayı Yozgat’ta eşimin evi var Annesi ablası kalıyor benim Çeyizlerim falan eşimin evinde salonda bir köşede duruyor yatak odam alındı ama depoda duruyordu kullanmadık sök tak bozulur diye Şimdi depodakiler artık alın diye aramışlar yatak odasını getirip salona koyup Salonu kapatmayı düşünüyoruz Sizce direkt paketli şekilde koyup kapısını kapatıp gidelim mi yoksa eşim biraz önce dolabı kurduralım ama raflarını taktırmayalım çeyizlerinde üst üste dolabın içine dizelim dedi Ben de sök tak bozulur diye kararsız kaldım sizce hangisi mantıklı olur çeyizlerin ortada durması mı çeyizlerin dolapta durması mı Hepsi girmese bile bir kısmı sığar önerilerinizi bekliyorum