1 ay önce şehir hastanesinde taktırdım.aile planlaması polikliniğine gidiyorsunuz.ben gittiğimde doğum yapalı 4 ay olmuştu ve henüz adet olmamıştım.oradaki ebe hanım garanti olsun 1 hafta korunarakta olsa ilişkide bulunma sonra gel beta hcg bakalım ona göre takarız dedi.dediği gibi de yaptım.o gittiğimde de sabah kan verip sonuç çıkınca takıldı.doktorum bakırı önermişti onu da hastaneden kullanıyorlar zaten.ağrı konusunda dayanılmayacak bir ağrı yok zaten 1-2 dk.anca sürüyor işlem.