citlembik2905 Kizlar biliyorsunuz ki başvurular başladı. İstenen belgelerde aşı kartı diyor. E nabizdan yapilan aşıların olduğu tablonun ekran görüntüsünü koysak oluyor mu acaba.
ozlm124 Asyaveannesi04 merhaba alışma süreci nasıl ilerledi acaba birde tuvaletini kendi yapıp temizlemesi gerekiyomuş hiç göstermiyolar mı bilginiz var mı
citlembik2905 BongomyaPrensi peki daha sonra fotoğrafını çekip mi yüklüyoruz. Yani taratmaya falan yok degil mi?
BongomyaPrensi citlembik2905 benim bebem de 1 günle kaçırıyor 5 yaşı 😔 31 Aralık 2020 li bu sene 2021 yılı doğumlulari alıyorlar 😏
Asyaveannesi04 ozlm124 çok kolay alıştı benim kızım çünkü 1 yaşından itibaren oyun gruplarına da götürüyordum. Yardımcı öğretmenleri yardımcı oluyor ilk zamanlar sonra kendileri gidiyor