ozlemm266 Ben kullanıyorum sağımla besliyorum aktif kullanıyorum momentum duo modeli .10 ay olacak memnunum .
gkcmr Ben kullandım mochi memnundum ama hamileyken almak yerine doğumdan sonra lazım olursa alın bence
gultenayd Ben 2 ay kullandım sonra emzirmeye alıştı çok memnun kaldım 🙏🏻 giyilebilir olması çok rahat ben 1 adet almıştım ama bütçeniz varsa 2 li almanızı öneririm