Arkadaslar selamlar, iyi günler. Ben çalışan bir anneydim ve bebeğim altı aylıkken işe dönmüştüm. Şu an kızım 2.5 yaşında ve ben artık işi bıraktım kızıma kendim bakacağım. Çalışırken ağırlık kendi annemde olmak üzere kayınvalidem ile beraber kızıma bakıyorlardı. Şöyle ki kızımı farklı şeylere alıştırmışlar ve ben bundan nasıl kurtulacağım bilmiyorum çıldıracak raddedeyim çünkü. Mesela her istediğini ağlayarak yaptırmaya inanılmaz alıştırmışlar cocuk her şeye ama her şeye ağlıyor, her derdini ağlayarak anlatıp yaptırmaya çalısıyor. Mesela yere memesi düşüyor örtüsü düşüyor falan kendin alabilirsin annecim diyorum hayır sen al diyor illa bana aldırtıyor ama kendisi alabilir yani gözlemlediğim kadarıyla annemler hep bu şekilde ayağına gittiği için böyle olmuş. Vurma atma huyu falan var. Hepsini geçtim şu ağlamayı nasıl yöneteceğim? Artık sinirleniyorum bağırıyorum ama bunu yapmak istemiyorum lütfen bana bir yol gösterir misiniz?