18 aylık kızım aynı dediğiniz gibi benden babasından ve dayısından başka kimseye gitmez dediğiniz gibi bazı ortamlarda ağlıyor durmuyor aslında ben bir sorun olarak görmüyorum ama çevremde herkes bebeğime “yabani, kendini sevdirmiyor, uzak duruyor” falan diyorlar bu sinirimi bozuyor sadece. Ve doğduğundan beri her şeyiyle tek başına ilgilendim bütün sorumluluklarını tek başıma üstlendim ama aynı zamanda sosyalleşmekten geri kalmamaya çalıştım sürekli ortama girdim kalabalığa girdik ama yine de kimseye gitmez kimseyi istemez tamamen çocukla ilgili olduğunu ve üstüne gidilmemesi gereken bir konu olduğunu düşünüyorum