28 aylık kızım 2 gündür ateşi çıkıp iniyordu halsizliği vardı dün doktora götürdüm değerlerinde enfeksiyon çıktı kızım antibiyotik şurup içmiyor öğürüyor o yüzden 3 günlük antibiyotik iğne verdi 24 saat ara ile dün ilkini yaptırdık ama hala düzelme yok tek ateşi çıkmadı bidaha bu seferde mide bulantısı kusma başladı iğnenin daha çabuk etki etmesi gerekmiyormu acaba birazdan ikinciyi yaptırcaz sonra duruma göre bakacağım kusma devam ederse tekrar gideceğiz