athnmom benim de oğlum 36 aylık şuan , ben 2 ay önce başladım daha yol alamadık :( . Çişini söylemez ben lazımlığa oturtuyorum . Çiş bitti . Çiş dök . Suya bas. Güle güle . Yere uzanır bez bağla ;))) bu keyfi bu kadar. Var mı diye soruyorum ?! Bana vurmaya başlıyor . Kandırıyorum tekrar eğlenceli hale getiriyoruz 😣 çıkılmaz bir döngü gibi içinde kaldım . Kaka yı hiç sormayın ; kabız oldu strese girdi diye çişi söylemeyi başladığı zaman öğretirim diye düşünüyorum 🤔