Tangrampuzzle Yarım gün istiyorum 3 yaş olduğu için mantıklı mı sizce gönderilmeli mi? Gönderen var mı? Öğleden sonra uyku saati mi oluyor? İhtiyaçlar öğretmen talebi neler oluyor? Çişini söyleme gibi.
simseklivekalpli Tangrampuzzle anaokulu yarım gün oluyor genelde. Kulüp (tam gün) eğitim yapan yerler var ama her yerde yok uyku saati de yok bildiğim
BongomyaPrensi Tangrampuzzle İstanbul’daysaniz eğer belediyelerin kreş imkanı oluyor yuvamız İstanbul merkezlerinde onları araştırabilirsiniz. Makul bir ücret hem
suheyla92 Tangrampuzzle yuvamiz istanbul dusunurseniz su an basvurular aktif benmki yastan kaybetti 3 oldugu an gondericem cok faydasi olacagina inaniyorum bence imkan dahilinde her cocuk gonderilmeli
Meri-Mel Tangrampuzzle Devlette 3 yaş var mı bilmiyorum da belediye kreşinde kızım 3.5 oldu 2 aydır gidiyor harika bişi gönderin sosyalleşme açısından.